Turkiet

Hej! jag är jätte dålig på att blogga och nu har det gått två veckor sedan jag var i Turkiet men jag tänkte skriva om det nu! (bättre sent än aldrig).^^
 
Första dagen gjorde vi inte så mycket eftersom att vi knappt hade sovit något och var jätte trötta.
Andra dagen åkte vi till "centrum" (eller vad man nu ska kalla det) och hälsade på några vi känner och handlade i deras butik. Vi satt och pratade och testade kläder i tre timmar om inte mer. Sen tog vi en taxi hem till hotellet och åt glass.
Resten av dagarna gjorde vi inte något speciellt utan vi bara gick runt och kollade på kläder och sånt.
På en restaurang var det en i personalen som var full men han trodde att han var helt nykter.
 
Så klart var vi ju på stranden varje dag men det hände inte så mycket och jag tyckte att det var ganska långtråkigt, jag gillar att ha någonting att göra hela tiden!^^
 
 
Jag har inga bilder där ifrån så jag lägger upp den här istället!^^

Kommentera här: